پسته

پسته شرکت پسته خندان کرمان را می توان به روش های مختلفی میل کرد.

اینها شامل به عنوان میان وعده، چاشنی سالاد یا رویه پیتزا، یا حتی در پخت، افزودن رنگ سبز یا بنفش زیبا به دسرها و غذاهای مختلف است.

برخی از دسرهای خوشمزه و سبز رنگ عبارتند از ژلاتو پسته یا چیزکیک.

به علاوه، مانند سایر آجیل ها، می توان از آنها برای تهیه پستو یا کره آجیل استفاده کرد.

حتی می‌توانید آن‌ها را روی ماهی‌های پخته شده در فر مورد علاقه‌تان بپاشید، آن‌ها را به گرانولای صبحگاهی خود اضافه کنید یا پوسته دسر خود را درست کنید.

در نهایت، پسته را می توان به تنهایی به عنوان یک میان وعده راحت، خوشمزه و سالم میل کرد.

پسته

پسته منبع عالی چربی های سالم، فیبر، پروتئین، آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مختلف از جمله ویتامین B6 و تیامین است.

اثرات سلامتی آنها ممکن است شامل مزایای کاهش وزن، کاهش سطح کلسترول و قند خون، و بهبود سلامت روده، چشم و عروق خونی باشد.

علاوه بر این، آنها خوشمزه، همه کاره و سرگرم کننده برای خوردن هستند.

برای اکثر افراد، گنجاندن پسته در رژیم غذایی آنها یک راه عالی برای بهبود سلامت کلی است.

یک ماده محبوب در دسرها و پودینگ ها، پسته یا “آجیل سبز” به غذاها رنگ می بخشد.

این دانه های خوراکی Pistacia veratree منبع چربی های سالم، پروتئین، فیبر و آنتی اکسیدان های محافظ هستند.

طیف کاملی از راهنمای فواید سلامتی ما را کشف کنید و در مورد فواید آجیل برای سلامتی بیشتر بدانید.

همچنین برخی از دستور العمل های خوشمزه پسته ما را از سالاد مرغ و پسته گرفته تا کیک پسته، کدو سبز و لیمو را بررسی کنید.

رنگدانه هایی که به پسته ها رنگ سبز و بنفش منحصر به فرد خود را می دهند دارای خواص آنتی اکسیدانی محافظ هستند.

از میان تمام آجیل های درختی، پسته به ویژه سرشار از این ترکیبات است و تنها گردو و اسپند بیشتر این ترکیبات را دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *